close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כרטיסי ביקור – למה הם משמשים?

מערכת שורשח טבת, תשפא23/12/2020

כרטיס ביקור מהווה סוג של "אבא ואמא"לעסק, הוא יעניק למקבל השירות תחושה שיש על מי לסמוך

תגיות:

הדפסות על נייר הפכו להיות פחות פופולאריות בשנים האחרונות, זאת לאור העובדה שההתפתחות הדיגיטלית תופסת יותר ויותר מקום ובכך הופכת את השימוש בנייר לפחות רלוונטי. יחד עם זאת כרטיסי ביקור עדיין נחשבים למצרך חיוני עבור לא מעט בעלי עסקים המעוניינים לשווק את עצמם באופן פורמלי ומכובד. לא משנה אם מדובר באיש עסקים, בעל חנות קטנה או עורך דין, קיומו של כרטיס ביקור יעיד על רצינות ומקצועיות. הענקת כרטיס ביקור בכל פגישה עסקית מסמלת את שבירת הקרח בין הנוכחים בפגישה ומקרבת את הלקוח אל אותו נותן שירות. כך ניתן להשיג את אמונו הראשוני של הלקוח בזמן קצר יחסית.

מדוע

חשוב להשקיע בעיצוב כרטיסי ביקור איכותיים?

הדפסת כרטיסי ביקור היא ללא ספק חלק מעבודת השיווק שעליכם לבצע על מנת להוכיח שהשירות אתם מעניקים הינו אמין ואיכותי. בנוסף לכך כדאי להשקיע בעיצוב איכותי וייחודי שמאפיין את העסק שלכם. הנה כמה דגשים לעיצוב כרטיס ביקור מקצועי:

  • כדאי להיעזר בשירותיו של מעצב גרפי שיעצב לכם כרטיס המותאם לכם בדיוק. עיצוב ייחודי יעזור לכם לקדם, לפתח ולהשלים את התדמית שתרצו עבור העסק שלכם.
  • כדאי לשמור על סולידיות בכל הקשור לעיצוב כרטיס הביקור, שמירה על קווים נקיים ואסתטים יעידו על ביטחון ונסיון בתחום. כרטיס ביקור מצועצע, לרוב ישדר חובבניות ורצון להרשים.
  • טקסט חד, קצר וקולע יכול להניע את הלקוח לבחור בשירות שלכם על פני אחרים, לכן כדאי להשקיע בכך מחשבה טרם הגיעכם להדפסת כרטיס הביקור.
  • בחירה בבית דפוס איכותי היא ללא ספק הכרחית על מנת לוודא שתקבלו תוצאה לא פחות ממושלמת. כרטיס ביקור שיודפס בבית דפוס חובבן יראה זול ובאיכות ירודה, לעומת זאת כרטיס ביקור שיעשה בבית דפוס מקצועי יודפס על נייר איכותי ועמיד ובכך תוכלו ליצור לעצמכם רושם חיובי.

כרטיסי ביקור כחלק מחווית שירות איכותית

כל לקוח שרוכש מוצר או שירות כלשהו רוצה לדעת כי יש לו לאן לפנות במידה ומתעוררת בעיה כלשהי במוצר או בשירות שרכש. כרטיס ביקור מהווה סוג של "אבא ואמא"לעסק, הוא יעניק למקבל השירות תחושה שיש על מי לסמוך. כל בעל עסק יעיד שהשגת אמון של לקוח הוא לא דבר של מה בכך, כרטיס ביקור איכותי ומרשים יכול בהחלט לתרום לכך. בעזרת בחירה נכונה, יצירתיות, שמירה על ייחודיות והקפדה על הפרטים הקטנים ניתן ליצור כרטיס ביקור המאפיין את העסק שלכם. בנוסף, הדפסת כרטיס ביקור על נייר איכותי בהחלט יכול להוות אמצעי לקידום העסק שלכם במחיר יחסית זול ומשתלם לעומת אמצעי קידום אחרים. לסיכום, אתם יכולים להיות בטוחים שאם הקפדתם על איכות כרטיס הביקור, סוג הנייר, הטבעת הלוגו וגרפיקה מקצועית, השגתם רושם ראשוני חיובי ואמון מצד הלקוח שלכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה